مجموعه پالیز شما را به خرید بهترین میوه خشک دعوت می کند.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

قیسی اعلا | فروشندگان قیمت مناسب قیسی اعلا

بهتر است بدانید که قیسی زردآلو همان برگه می باشد که از خشک کردن میوه آن به دست می آید.

امروزه تجارت و صادرات آن بسیار پر رونق بوده همچنین قیمت خرید و فروش روز آن در فضای مجازی قابل دسترسی می باشد.

این خوراکی از فواید و خاصیت فراوانی برخوردار است که در ادامه مطلب به ان می پردازیم لطفا تا اخر با ما همراه باشید.

افرادی که قصد کاهش وزن سریع را در خود دارند می توانند آن را به صورت خالی یا همرا با کمی آب ولرم ترکیب و میل کنند که بسیار در این موثر می باشد.

همچنین هستند کسانی که سیستم گوارشی ضعیفی دارند و معمولا سخت مواد زائد را از بدن خودشان دفع می کنند پیشنهاد ما این است برای این که گوارش سالم تری را داشته باشند بهتر است از این قیسی ها در برنامه روزانه خودشان استفاده کنند.

تجارت قیسی زردآلو

خوشبختانه امروزه تجارت قیسی زردآلو از بازار بسیار خوبی برخوردار می باشد و افراد زیادی توانسته با فعالیت در این حوزه بهترین درآمد را برای خود و اطافیانشان رقم بزنند.

این محصول از طرفدار های بسیاری در کشور های اروپایی برخوردار می باشد که تولید کننده ها و تجران داخلی توانسته اند با ارسال بار های متعدد ارز آوری بسیاری را برای کشورمان داشته باشند.

بهتر است بدانید که کشور های عرب زبان و اروپایی بیشترین تقاضا این میوه خشک لذیذ و خوش مزه دارند.

صادرات قیسی زردآلو

خوشبختانه ایران به دلیل داشتن آب و هوای مناسب توانسته بهترین قیسی زردآلو را تولید و عرضه کند همچنین به دلیل پر بار بودنش از صادرات خوبی برخوردار می باشد.

کشور هایی همچون: ازبکستان، اذربایجان و دیگر کشور ها اقلیم و شرایط صادراتی خوبی را دارند و توانسته اند بهترین قیسی ها را صادرات کنند.

 

جالب است بدانید که کشور عراق تا به امروز بالا ترین میزان خرید قیسی را از ایران داشته است که این مورد برای تولید کننده های ایرانی محصول یک امتیاز عالی به حساب می آید.

قیمت روز قیسی زردآلو

امروزه به دلیل این که فضای مجازی توانسته کار بسیار از افراد را آسان کند می توانید از این راه به قیمت روز قیسی زردآلو دست پیدا کنید.

یکی از عوامل مهمی که می تواند روی قیمت و طرز تهیه قیسی زردآلو موثر باشد طعم و شکل آن است که هر چه مرغوب تر باشد به طبع از قیمت بهتری هم برخوردار می باشد.

 

بسته بندی یکی دیگر از عواملی می باشد که بسیار در قیمت این خوراکی تاثیر گذار است همچنین میزان اندازه و حجمی که در نظر گرفته می شود نیز می تواند یک تایین قیم مناسبی داشته باشد به عنوان مثال بسته بندی هایی که 500 گرمی هستند به طبع قیمت پایین تری را نسبت به وزن های دیگر دارند.

خرید قیسی زردآلو

همیشه برای این که بتوانید بهترین خوراکی را همچون: قیسی زردآلو و انجیر خشک را برای خود خرید کنید حتا نکاتی که در ادامه گفته می شود را رعایت کنید تا نتیجه مطلوب و بهتری را در انتخاب خود داشته باشید.

دقت داشته باشید که پوست این خوراکی رنگی شفاف داشته باشد و عاری از هرگونه لک و سیاهی باشد همچنین باید در بسته بندی هایی که بسیار محکم پرس شده اند استفاده شود تا به دور از هر گونه آلودگی و جانوران موزی باشد، حتما باید دارای نشان استانداد باشد تا بتوانید آن را با خیالت راحت به مصرف برسانید.

 

نکنه مهم دیگر این که باید دارای تاریخ انقضا باشد تا شما مدت زمان مصرف آن را بدانید و سپس خریداری کنید در صورت نبود این استاندارد ها ممکن است که شما هزینه زیادی را برای تهیه این محصول انجام دهید اما بعد از مدتی متوجه خرابی محصول خود شوید که این امر بسیار می تواند خسارت های مالی را بوجود بیاورد.

فروش روز قیسی زرد آلو

برای اینکه بتوانید قیسی زردآلو را به قیمت روز به فروش برسانید بهتر است حتما مطالعاتی را درباره بازار خشکبار آن داشته باشید تا بتوانید موفق تر و پر بار تر در این زمینه فعالیت کنید در صورت نداشتن اطلاعات ممکن است در مسیر اولیه ضرر کنید و تا آخر مسیر دچار دل سردی از فعالیت خود شوید پس حتما قبل از هر چیزی به کسب اطلاعات در حوزه فعالیتی خود بپردازید.

خرید عمده قیسی زردآلو

افرادی که ازفواید این قیسی زردآلو آگاهی پیدا کرده اند معمولا خرید خودشان را به صورت عمده انجام می دهند تا در قیمت ها هم برایشان صرفه جویی شود.

از نظر طب سنتی طبع این خوراکی گرم و خشک می باشد و برای افرادی که دارای سردی معده هستند می توانند از این خوراکی با خیال راخت استفاده کنند.

در برنامه غذایی و تغذیه ای کودکان خود حتما قیسی و برگه ارگانیک آن را قرار دهید زیرا باعث تنظیم دستگاه گوارشی در کودکان می شود و می توانند راحت تر غذا را در معده خودشان هضم کنند.

همچنین می توان گفت تاثیر بسزایی در رشد بسیار ی از کودکان دارد، البته دقت داشته باشید که اگر زیاد از حد از این خوراکی استفاده کنید ممکن دچار اسهال های شدید شوید.

 

لازم به ذکر است که این خوراکی خاصیت بسیار بالایی در بند آوردن و کاهش سرفه های خشک را دارد و افرادی که دچار عفونت های ریوی شدید و یا حتی کم هستند می توانند از قیسی زردالو بهره بگیرند که بسیار در بهبود آن ها موثر می باشد.

خریدار قیسی زردآلو

بیشتر افرادی که خریدار های قیسی زردآلو هستند کشور های همسایه هستند که بسیار در ارز آوری در کشور کمک کننده بوده اند.

این محصول برای این که ماندگاری بالا تری را داشته باشد آن را به صورت خشک شده یا برگه آن تهیه می کنند که در تمام فصول سال بتوان از فواید آن بهره گرفت.

قیسی به دلیل دارا بودن پتاسیم و آهن فراوان برای خانم های باردار بسیار توصیه می شود که مصرف کنند که هم خودشان و هم جنین بتوانند هر دو از این خورای پر فایده بهره بگیرند.

همچنین افرادی که دارای کمبود ویتامین شدید هستند می توانند برای جبران آن به جای استفاده از مکمل های شیمیایی از برگه زردآلو استفاده کنند.

در آخر این شما هستید که برای سلامت بدن خودتان بهترین را برای خودتان برمی گزینید.

 

کافی است برای این که خرید راحتی را داشته باشید فرم مشاوره فروش ما را پر کنید و ثبت سفارشات خودتان را انجام دهید.

نویسنده

برای دریافت مشاوره روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *